Συχνές ερωτήσεις
Έχω ήδη συνδρομή σε άλλη εφαρμογή. Μπορώ να μεταφερθώ δωρεάν;
Φυσικά. Αν δεν σας ικανοποιεί η εφαρμογή που χρησιμοποιείτε, μπορείτε να μεταφερθείτε στο total business και θα σας “χαρίσουμε” το διάστημα που θα πληρώνετε συνδρομή στην προηγούμενη εφαρμογή σας. Δηλαδή, αν ακόμη υπολείπονται 5 μήνες συνδρομής, οι πρώτοι 5 μήνες χρήσης του total business θα είναι δωρεάν.
Εξαιρούνται μόνο οι χρεώσεις αδειοδοτημένου παρόχου.
Η δωρεάν έκδοση είναι όντως ... δωρεάν; Υπάρχουν ψιλά γράμματα;
Η δωρεάν έκδοση είναι όντως δωρεάν για πάντα, χωρίς ψιλά γράμματα. Έχει κάποιες βασικές λειτουργίες αλλά μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αναβαθμίσετε την συνδρομή σας και να αποκτήσετε επιπλέον λειτουργίες.
Είναι εύκολο να προσθέσω τους πελάτες μου;
Με το που εισάγετε τα “κλειδιά” του myDATA, το total business θα αρχείσει να αντλεί τα παραστατικά των εσόδων και των εξόδων σας. Για κάθε ΑΦΜ που θα συναντήσει, θα συνδεθεί αυτόματα με το taxisnet και θα αντλήσει τα βασικά δεδομένα της επιχείρησης και έπειτα θα δημιουργήσει την καρτέλα πελάτη.
Επομένως, το πιο πιθανό είναι να μην χρειαστεί να κάνετε τίποτε, και να βρείτε τους πελάτες των τελευταίων ετών με ήδη δημιουργημένη καρτέλα και με το ιστορικό των παραστατικών περασμένο σε αυτήν.
Φυσικά μπορείτε να “ανεβάσετε” πελάτες και μέσω αρχείου xlsx ανά πάσα στιγμή.
Χρειάζεται εγκατάσταση στον υπολογιστή μου το total business;
Όχι δεν χρειάζεται καμία εγκατάσταση σε υπολογιστή. Το total business λειτουργεί στο cloud και η πρόσβαση γίνεται όπως σε μία άλλη ιστοσελίδα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε από οποιαδήποτε συσκεή έχει ένα πρόγραμμα περιήγησης (Google Chrome, Safari, Microsoft Edge, Opera, κλπ)
Επιπλέον, διατίθεται mobile εφαρμογή που κάνει την χρήση του total business σε συσκευές iOS & Android απλά απολαυστική.
Μπορώ να αλλάξω συνδρομή αν αλλάξουν οι ανάγκες μου;
Βεβαίως, μπορείτε να αναβαθμίσετε ή να υποβαθμίσετε τη συνδρομή σας ανα πάσα στιγμή.
Πώς μπορώ να στείλω τα παραστατικά μου στον λογιστή;
Τα παραστατικά σας αποστέλλονται στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ και από εκεί, κάθε λογιστής μπορεί να τα αντλήσει κατευθείαν στην λογιστική εφαρμογή του και να τα ελέγξει.
Επιπλέον, μπορείτε να τα στείλετε μέσω email ή να εξάγετε ένα αρχείο xlsx με όλες τις πληροφορίες και να του το στείλετε.
Τι θα γίνει στην περίπτωση που δεν ανανεώσω τη συνδρομή μου;
Σε αυτή την περίπτωση θα μεταβείτε αυτόματα στο δωρεάν πλάνο, στο οποίο δεν θα είναι διαθέσιμες όσες λειτουργίες είχατε όσο υπήρχε ενεργή συνδρομή.
Πότε διαγράφονται τα δεδομένα μου;
Όσο υπάρχει ενεργή επί πληρωμή συνδρομή, τα δεδομένα σας δεν χάνονται και δεν διαγράφονται.
Τι θα γίνει στην περίπτωση που δεν ανανεώσω τη συνδρομή;
Aenean facilisis facilisis nulla, non accumsan mauris gravida faucibus. Sed commodo laoreet erat, id elementum ipsum. Aliquam erat volutpat. Nulla ac dignissim elit, sit amet sollicitudin eros. Cras facilisis neque nec dui dignissim congue. Vestibulum ac fringilla lorem. Nulla dignissim mollis consequat.